Komiks jako nośnik reklamy może zawierać więcej informacji niż banner reklamowy, równocześnie jest dużo tańszy w produkcji niż film animowany czy aktorski. A to nie jedyne zalety takiej formy reklamy.

Przekonaj klienta.
Czy potrafisz przekonać klienta o niezawodności swojego produktu jednym zdaniem? A w trzech? A może potrzebujesz opowiedzieć jakąś przykładową historię? Komiks reklamowy to idealna forma, żebyś przedstawił sytuację, w której Twój przyszły klient może zyskać sięgając po Twój produkt.
Przyciągnij uwagę
Wyróżnij się w gąszczu ofert i reklam konkurencji swoim unikatowym komiksem reklamowym. Przyciągnij uwagę grafiką wpadającą w oko. Opanuj facebooka, instragrama oraz inne social media.. Przestań udostępniać cudze treści i zacznij generować swoje.


Zwiększ swoje zasięgi
Dzięki komiksowi reklamowemu możesz dotrzeć do większej ilości osób. Mając ZEROWY BUDŻET i stronę na facebooku TYLKO Z 300 LAJKAMI możesz uzyskać nawet 2400 unikalnych wejść na stronę oraz dotrzeć do 38 000 internautów. Taki wynik uzyskał Filip Bąk ilustrator na zlecenie robiąc komiks dla biura architektonicznego.
Dopasuj wygląd do targetu
Filip Bąk ilustrator na zlecenie oferuje tworzenie komiksów reklamowych w różnych stylach. Dobierz taki design komiksu, który będzie idealnie trafiał do Twojego targetu.
Zobacz dotychczasowe komiksy reklamowe stworzone przez Filipa Bąka ilustratora na zlecenie.
Przykładowe komiksy reklamowe zostały wykonane przez Filipa Bąka ilustratora na zlecenie dla: biura architektonicznego easy project, fundacji Irma, Semper, MAAG Polska oraz Aviation Consulting.
Drogi czytelniku!
Pamiętaj, że nie wszystko w Internecie jest za darmo. Ściągając i wykorzystując nielegalnie komiks reklamowy łamiesz prawa autorskie. Więcej o licencjach na legalne wykorzystywanie ilustracji znajdziesz TUTAJ.